تعداد بازدید: 1126

اطلاعیه۲. برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین (ویژه اساتید)

شناسه: 55529
اخبار

ضمن تبریک ولادت امام زمان حضرت مهدی (عج) و همچنین تبریک راه اندازی پنل آموزش مجازی آنلاین Adobe Connect، پیرو اطلاعیه های قبلی حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی در خصوص برگزاری کلاسهای مجازی خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:

۱- اساتید محترم با توجه به نوع دروس خود مخیر به ارائه آنلاین و یا آفلاین می باشند. اساتید محترمی که ارائه آنلاین را انتخاب می نمایند می توانند طبق برنامه هفتگی گروه­های درسی خود را از طریق این پنل تدریس نمایند و اساتید محترمی که محتوای آموزشی دروس را به صورت آفلاین برگزار می کنند، لازم است حداقل ۲۰ یا ۳۰ دقیقه اول هر کلاس طبق برنامه هفتگی کلاس ها جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی دانشجویان در کلاس آنلاین این پنل حضور یابند.

۲-نام کاربری و کلمه عبور اساتید، شماره استاد در سیستم گلستان می باشد. جهت رویت این شماره لازم است به منوی اطلاعات جامع استاد در سیستم گلستان مراجعه فرمایید. توصیه می شود پس از اولین ورود نسبت به تغییر رمز خود اقدام فرمایید.

۳-با توجه به اینکه کلاس های آنلاین از روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۲۳ طبق برنامه هفتگی برگزار خواهد شد، در اسرع وقت نسبت به تعریف لینک درس خود براساس فایل آموزشی مندرج در سایت دانشگاه اقدام فرمایید. لینک مربوطه را در قالب فایل اکسل پیوست به شناسه ایمیل j_lotfiyan@yahoo.com   حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۹/۱/۲۲ جهت اطلاع رسانی به دانشجویان به منظور دسترسی دانشجویان به کلاس های آنلاین ارسال فرمایید.

نکته: استاتید محترمی که یک درس را در چند گروه ارائه می­دهند لازم است فقط یکبار لینک درس را تولید نمایند، که با استفاده از این لینک می­توانند هریک از گروه­های درس خود را در ساعت مشخص شده طبق برنامه هفتگی تدریس نمایند.

۴-اساتید محترم درهنگام  برگزاری کلاس ها  به صورت آنلاین لازم است با استفاده از نرم افزارهای ضبط دستکاپ که آموزش آن در سایت دانشگاه وجود دارد نسبت به ضبط دروس ارائه شده آنلاین جهت ارائه به اداره آموزش و بهره مندی دانشجویانی که به هر دلیل امکان دسترسی آنلاین به کلاس ها را نداشته باشند اقدام نمایند و لینک دانلود را به نحو مقتضی به اطلاع دانشجویان برسانند.

۵-در استفاده از پنل آموزشی آنلاین امکان ارسال لینک های دانلود محتوی دروس به صورت خصوصی برای دانشجویان هر درس فراهم می باشد.

۶-با توجه به نظر مساعد ریاست محترم دانشگاه، مقرر گردید از اساتید دانشگاه صنعتی همدان که در آموزش مجازی فعال و سرآمد باشند به نحو مقتضی تقدیر به عمل آید.

با توجه به اینکه راه اندازی این پنل برای اولین بار در دانشگاه صورت گرفته است، لذا خواهشمند است کاستی و نقص احتمالی، سوالات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل elearninghut@gmail.com در میان بگذارید.

دانلود فایل اکسل

 

تعداد بازدید: 1126

اطلاعیه۲. برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین (ویژه اساتید)

شناسه: 55529
اخبار

ضمن تبریک ولادت امام زمان حضرت مهدی (عج) و همچنین تبریک راه اندازی پنل آموزش مجازی آنلاین Adobe Connect، پیرو اطلاعیه های قبلی حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی در خصوص برگزاری کلاسهای مجازی خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:

۱- اساتید محترم با توجه به نوع دروس خود مخیر به ارائه آنلاین و یا آفلاین می باشند. اساتید محترمی که ارائه آنلاین را انتخاب می نمایند می توانند طبق برنامه هفتگی گروه­های درسی خود را از طریق این پنل تدریس نمایند و اساتید محترمی که محتوای آموزشی دروس را به صورت آفلاین برگزار می کنند، لازم است حداقل ۲۰ یا ۳۰ دقیقه اول هر کلاس طبق برنامه هفتگی کلاس ها جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی دانشجویان در کلاس آنلاین این پنل حضور یابند.

۲-نام کاربری و کلمه عبور اساتید، شماره استاد در سیستم گلستان می باشد. جهت رویت این شماره لازم است به منوی اطلاعات جامع استاد در سیستم گلستان مراجعه فرمایید. توصیه می شود پس از اولین ورود نسبت به تغییر رمز خود اقدام فرمایید.

۳-با توجه به اینکه کلاس های آنلاین از روز شنبه مورخ ۹۹/۱/۲۳ طبق برنامه هفتگی برگزار خواهد شد، در اسرع وقت نسبت به تعریف لینک درس خود براساس فایل آموزشی مندرج در سایت دانشگاه اقدام فرمایید. لینک مربوطه را در قالب فایل اکسل پیوست به شناسه ایمیل j_lotfiyan@yahoo.com   حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۹/۱/۲۲ جهت اطلاع رسانی به دانشجویان به منظور دسترسی دانشجویان به کلاس های آنلاین ارسال فرمایید.

نکته: استاتید محترمی که یک درس را در چند گروه ارائه می­دهند لازم است فقط یکبار لینک درس را تولید نمایند، که با استفاده از این لینک می­توانند هریک از گروه­های درس خود را در ساعت مشخص شده طبق برنامه هفتگی تدریس نمایند.

۴-اساتید محترم درهنگام  برگزاری کلاس ها  به صورت آنلاین لازم است با استفاده از نرم افزارهای ضبط دستکاپ که آموزش آن در سایت دانشگاه وجود دارد نسبت به ضبط دروس ارائه شده آنلاین جهت ارائه به اداره آموزش و بهره مندی دانشجویانی که به هر دلیل امکان دسترسی آنلاین به کلاس ها را نداشته باشند اقدام نمایند و لینک دانلود را به نحو مقتضی به اطلاع دانشجویان برسانند.

۵-در استفاده از پنل آموزشی آنلاین امکان ارسال لینک های دانلود محتوی دروس به صورت خصوصی برای دانشجویان هر درس فراهم می باشد.

۶-با توجه به نظر مساعد ریاست محترم دانشگاه، مقرر گردید از اساتید دانشگاه صنعتی همدان که در آموزش مجازی فعال و سرآمد باشند به نحو مقتضی تقدیر به عمل آید.

با توجه به اینکه راه اندازی این پنل برای اولین بار در دانشگاه صورت گرفته است، لذا خواهشمند است کاستی و نقص احتمالی، سوالات و پیشنهادات خود را از طریق ایمیل elearninghut@gmail.com در میان بگذارید.

دانلود فایل اکسل

 

سایر اخبار

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه صنعتی همدان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در راستای اشتغال دانش آموختگان و ارتباط دانشگاه با بازار کار

2024 07 23
به گزارش دفتر روابط عمومی، در راستای همکاری مشترک و به منظور استفاده بهینه از پتانسیل ها، امکانات و ظرفیت های متقابل دانشگاه صنعتی همدان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، دو مجموعه  تفاهم نامه همکاری امضا کردند.   در این جلسه که با حضور مدیرکل و معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در دانشگاه صنعتي همدان برگزار شد بر ایجاد...

تقدیر از مدیران گروه‌های آموزشی و اجرایی در جلسه شورای دانشگاه

2024 07 20
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، جلسه شورای دانشگاه با حضور ریاست، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونین برگزار و مراسم تکریم مدیران گروه‌های آموزشی و مدیران اجرایی اسبق دانشگاه انجام شد.

افتخار آفرینی دانشگاه صنعتی همدان با کسب ۳ مقام برتر در جشنواره کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه‌های کشور

2024 07 13
دانشگاه صنعتی همدان در سومین جشنواره ملی برهان دانشگاه‌های کشور ویژه کرسی‌های آزاد اندیشی با کسب ۳ رتبه ملی درخشید.
افزودن نظرات