تعداد بازدید: 2922

اطلاعیه شماره ۲ پذیرش مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی همدان

شناسه: 457366
اخبار اطلاعیه ها

اطلاعیه شماره ۲ پذیرش مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی همدان

در خصوص زمان‌بندی و مدارک مورد نیاز پذیرش

پیرو اطلاعیه اولیه و ضمن تأکید مجدد بر غیرحضوری بودن تمامی مراحل ثبت نام در این دانشگاه، به اطلاع پذیرفته‌شدگان محترم مقطع کارشناسی می‌رساند زمان پذیرش غیر حضوری ورودی های جدید مطابق جدول زیر در روزهای سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ و چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ صرفاٌ از طریق سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس golestan.hut.ac.ir انجام خواهد شد (دریافت فایل راهنما).

۱سه شنبه۱۴۰۰/۰۷/۰۶رشته‌های مهندسی برق، مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی
۲چهارشنبه۱۴۰۰/۰۷/۰۷رشته‌های مهندسی مواد، مهندسی معدن، مهندسی کامپیوتر و مهندسی مکانیک
۳پنج‌شنبه۱۴۰۰/۰۷/۰۸جامانده‌های کلیه رشته‌ها

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

  • اسکن دو صفحه اول شناسنامه
  • اسکن کارت ملی به صورت پشت و رو
  • اسکن عکس سه‌در‌چهار جدید
  • اصل و اسکن ریز نمرات دیپلم، سال ماقبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم (نظام ۳-۳-۶)
  • اصل و اسکن ریز نمرات پیش دانشگاهی، دیپلم و سال ماقبل دیپلم (غیر۳-۳-۶)
  • اصل و اسکن گزارش کلی سوابق یا همان فرم ۶۰۲ ( نظام ۳-۳-۶)
  • اصل و اسکن گواهی دیپلم (همه نظام‌ها)
  • اصل و اسکن گواهی پیش‌دانشگاهی (غیر ۳-۳-۶)
  • اصل و اسکن فرم انصراف از تحصیل (دانشجوی انصرافی)
  • اصل و اسکن گواهی دوره کاردانی (دارندگان مدرک کاردانی)
  • فرم‌های دریافت شده از قسمت دریافت فرم‌های مورد نیاز در فرایند ثبت نام غیر حضوری (در صورت وجود)
  • کپی و اسکن هر نوع کارت معافیت (دائم یا موقت) یا کارت پایان خدمت یا برگه اعزام (در صور ت وجود)
  • اخذ کد رهگیری تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی مطابق فایل راهنما
  • با توجه به اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته‌شدگان می‌بایست با مراجعه به سامانه “تأیید مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش” به آدرس https://emt.medu.ir با انتخاب گزینه “سوابق فارغ‌التحصیلی” اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ‌التحصیلی و گواهی محل‌های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه محل قبولی نمایند. پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مرحله ثبت نام الکترونیکی، کد پیگیری دریافت شده از سامانه را به دانشگاه اعلام نمایند.

تذکر: فارغ‌التحصیلان قبل از سال ۹۵ می‌بایست بعد از ثبت نام در سامانه سوابق تحصیلی و دریافت کد رهگیری با در دست داشتن مدارک، به صورت حضوری به مرکز سنجش و آموزش ادارات آموزش و پرورش شهر خود مراجعه نمایند.

نکته مهم: ارائه اصل گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی به دانشگاه به عهده دانشجو بوده و از طریق سامانه ارسال نخواهد شد.

 

نحوه ارسال مدارک در ثبت نام غیرحضوری

مدارکی که در قسمت قبل گفته شد باید ابتدا به صورت واضح اسکن شوند و در این مرحله در سامانه گلستان دانشگاه صنعتی همدان بارگذاری شوند. هر یک از مدارک ذکر شده به طور جداگانه در قالب یک فایل (فایل‌های تصویری هرکدام تا حداکثر حجم ۴۰۰ کیلو بایت و فایل‌های pdf هر کدام تا حداکثر حجم ۴ مگابایت) تهیه شوند. عکس جدید نیز می‌بایست با ابعاد ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل ارسال شود.

نحوه ارسال فیزیکی مدارک

در مرحله بعد پس از ثبت نام غیرحضوری، مدارک دانشجو به یکی از دو روش زیر باید به دانشگاه تحویل داده شود:

الف: حضوری (ویژه پذیرفته شدگان ساکن شهر همدان): با رعایت پروتکل‌ها و با مراجعه حضوری به دانشگاه صنعتی همدان از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ تا چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ تمامی مدارک ردیف ۷ تا ۱۴ که در مدارک ثبت نام غیرحضوری ذکر شد را به باجه مستقر در حیاط دانشگاه طبق جدول زیر تحویل دهند. ارائه حضوری مدارک خارج از این بازه به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

۱شنبه۱۴۰۰/۰۷/۱۷مهندسی برق
۲یک‌شنبه۱۴۰۰/۰۷/۱۸مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی
۳دو‌شنبه۱۴۰۰/۰۷/۱۹مهندسی مواد، مهندسی معدن
۴سه‌شنبه۱۴۰۰/۰۷/۲۰مهندسی کامپیوتر و مهندسی مکانیک
۵چهارشنبه۱۴۰۰/۰۷/۲۱جامانده‌های کلیه رشته‌ها

 

ب: پستی (برای کلیه داوطلبان): تمامی مدارک ردیف ۳ تا ۱۲ که در مدارک ثبت نام غیرحضوری ذکر شد را داخل پاکت قرار داده و روی پاکت نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی درج نموده و به آدرس همدان- خیابان شهید فهمیده- ۱۸ متری مردم- دانشگاه صنعتی همدان- اداره پذیرش و ثبت نام- کد پستی: ۶۵۱۶۹۱۳۷۳۳ از طریق اداره پست شهر محل سکونت خود ارسال نمایند. قابل ذکر است حداکثر مهلت قابل قبول برای ارسال مدارک به دانشگاه، پایان آبان ماه ۱۴۰۰ است و ثبت نام کسانی که تا آن تاریخ مدارک خود را به دانشگاه ارسال ننموده باشند تایید نمی‌شود. پذیرفته‌شدگان ساکن شهر همدان در صورت عدم تمایل به مراجعه حضوری به دانشگاه می‌توانند همانند سایر پذیرفته‌شدگان، مدارک خود را از طریق پست در بازه زمانی اعلام شده به دانشگاه ارسال نمایند.

تذکرات مهم:

  • جهت اطلاع از نحوه انجام ثبت نام غیر حضوری فایل راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایید؛ در وارد کردن شماره تماس و آدرس پستی نهایت دقت را مبذول نمایید زیرا کارت دانشجویی و هدایای دانشگاه به این آدرس ارسال خواهند شد.
  • در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام مشخص شود اطلاعات وارد شده توسط متقاضیان ثبت نام، غیرواقعی و مغایر با حقیقت بوده علاوه بر ابطال ثبت نام عواقب آن به عهده پذیرفته‌شده خواهد بود.
  • آخرین مهلت فراغت از تحصیل دیپلم یا پیش دانشگاهی ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ می باشد و کسانی که فارغ‌التحصیل خرداد تا شهریور ۱۴۰۰ نیستند قادر به ثبت نام در نیمسال اول نبوده و باید پس از قبولی در امتحانات آموزش و پرورش برای ثبت نام در دانشگاه در نیمسال دوم درخواست دهند.
  • دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی (به جز دارندگان کارت معافیت یا پایان خدمت) جهت اطلاع از نحوه درخواست معافیت تحصیلی مطابق اطلاعیه‌های بعدی اقدام نمایند.
  • بدیهی است تا زمان بررسی کامل مدارک فیزیکی توسط دانشگاه، ثبت نام دانشجو به صورت مشروط خواهد بود.
  • دانشجویان محترم می‌توانند قبل از ارسال مدارک نسبت به تهیه کپی، کپی برابر اصل، یا اسکن از تمامی مدارک ارسالی و نگهداری آن تا پایان تحصیل نزد خود (به منظور هرگونه بهره‌برداری) اقدام نمایند. مدارک ارسالی به هیچ عنوان تا پایان تحصیلات قابل خروج از پرونده دانشجو (حتی به صورت موقت) نیستند.
  • انتخاب واحد دانشجویان در نیمسال اول توسط اداره آموزش انجام خواهد شد؛ بنابراین دانشجویان طبق زمان‌بندی اعلام شده لازم است پذیرش غیرحضوری خود را تکمیل و از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۰مطابق برنامه هفتگی خود برای شرکت در کلاس‌های غیرحضوری به سامانه‌های یادگیری الکترونیکی مراجعه نمایند. همچنین می توانند از ساعت ۱۸روز جمعه ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه صنعتی همدان – گزارش ۷۸ برنامه هفتگی خود را مشاهده و دریافت نمایند (فایل راهنما)؛ اطلاعیه‌های تکمیلی در خصوص برگزاری کلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد. بازگشایی آموزش‌های مجازی در دانشگاه، تابع مصوبات اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

 

تماس با ما

لطفاً در صورت مواجهه با پرسش یا مشکل در حین ثبت نام، پس از اطمینان از مطالعه دقیق اطلاعیه‌های دانشگاه و فایل‌های راهنما، سوالات پرتکرار را بررسی کنید و پس از آن در صورت نیاز از طریق راه‌های تماس، اقدام به طرح پرسش خود کنید.

 

با آرزوی موفقیت

مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

تعداد بازدید: 2922

اطلاعیه شماره ۲ پذیرش مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی همدان

شناسه: 457366
اخبار اطلاعیه ها

اطلاعیه شماره ۲ پذیرش مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی همدان

در خصوص زمان‌بندی و مدارک مورد نیاز پذیرش

پیرو اطلاعیه اولیه و ضمن تأکید مجدد بر غیرحضوری بودن تمامی مراحل ثبت نام در این دانشگاه، به اطلاع پذیرفته‌شدگان محترم مقطع کارشناسی می‌رساند زمان پذیرش غیر حضوری ورودی های جدید مطابق جدول زیر در روزهای سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۶ و چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ صرفاٌ از طریق سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس golestan.hut.ac.ir انجام خواهد شد (دریافت فایل راهنما).

۱سه شنبه۱۴۰۰/۰۷/۰۶رشته‌های مهندسی برق، مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی
۲چهارشنبه۱۴۰۰/۰۷/۰۷رشته‌های مهندسی مواد، مهندسی معدن، مهندسی کامپیوتر و مهندسی مکانیک
۳پنج‌شنبه۱۴۰۰/۰۷/۰۸جامانده‌های کلیه رشته‌ها

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام

  • اسکن دو صفحه اول شناسنامه
  • اسکن کارت ملی به صورت پشت و رو
  • اسکن عکس سه‌در‌چهار جدید
  • اصل و اسکن ریز نمرات دیپلم، سال ماقبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم (نظام ۳-۳-۶)
  • اصل و اسکن ریز نمرات پیش دانشگاهی، دیپلم و سال ماقبل دیپلم (غیر۳-۳-۶)
  • اصل و اسکن گزارش کلی سوابق یا همان فرم ۶۰۲ ( نظام ۳-۳-۶)
  • اصل و اسکن گواهی دیپلم (همه نظام‌ها)
  • اصل و اسکن گواهی پیش‌دانشگاهی (غیر ۳-۳-۶)
  • اصل و اسکن فرم انصراف از تحصیل (دانشجوی انصرافی)
  • اصل و اسکن گواهی دوره کاردانی (دارندگان مدرک کاردانی)
  • فرم‌های دریافت شده از قسمت دریافت فرم‌های مورد نیاز در فرایند ثبت نام غیر حضوری (در صورت وجود)
  • کپی و اسکن هر نوع کارت معافیت (دائم یا موقت) یا کارت پایان خدمت یا برگه اعزام (در صور ت وجود)
  • اخذ کد رهگیری تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی مطابق فایل راهنما
  • با توجه به اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته‌شدگان می‌بایست با مراجعه به سامانه “تأیید مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش” به آدرس https://emt.medu.ir با انتخاب گزینه “سوابق فارغ‌التحصیلی” اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ‌التحصیلی و گواهی محل‌های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه محل قبولی نمایند. پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مرحله ثبت نام الکترونیکی، کد پیگیری دریافت شده از سامانه را به دانشگاه اعلام نمایند.

تذکر: فارغ‌التحصیلان قبل از سال ۹۵ می‌بایست بعد از ثبت نام در سامانه سوابق تحصیلی و دریافت کد رهگیری با در دست داشتن مدارک، به صورت حضوری به مرکز سنجش و آموزش ادارات آموزش و پرورش شهر خود مراجعه نمایند.

نکته مهم: ارائه اصل گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی به دانشگاه به عهده دانشجو بوده و از طریق سامانه ارسال نخواهد شد.

 

نحوه ارسال مدارک در ثبت نام غیرحضوری

مدارکی که در قسمت قبل گفته شد باید ابتدا به صورت واضح اسکن شوند و در این مرحله در سامانه گلستان دانشگاه صنعتی همدان بارگذاری شوند. هر یک از مدارک ذکر شده به طور جداگانه در قالب یک فایل (فایل‌های تصویری هرکدام تا حداکثر حجم ۴۰۰ کیلو بایت و فایل‌های pdf هر کدام تا حداکثر حجم ۴ مگابایت) تهیه شوند. عکس جدید نیز می‌بایست با ابعاد ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل ارسال شود.

نحوه ارسال فیزیکی مدارک

در مرحله بعد پس از ثبت نام غیرحضوری، مدارک دانشجو به یکی از دو روش زیر باید به دانشگاه تحویل داده شود:

الف: حضوری (ویژه پذیرفته شدگان ساکن شهر همدان): با رعایت پروتکل‌ها و با مراجعه حضوری به دانشگاه صنعتی همدان از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۷ تا چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ تمامی مدارک ردیف ۷ تا ۱۴ که در مدارک ثبت نام غیرحضوری ذکر شد را به باجه مستقر در حیاط دانشگاه طبق جدول زیر تحویل دهند. ارائه حضوری مدارک خارج از این بازه به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

۱شنبه۱۴۰۰/۰۷/۱۷مهندسی برق
۲یک‌شنبه۱۴۰۰/۰۷/۱۸مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی
۳دو‌شنبه۱۴۰۰/۰۷/۱۹مهندسی مواد، مهندسی معدن
۴سه‌شنبه۱۴۰۰/۰۷/۲۰مهندسی کامپیوتر و مهندسی مکانیک
۵چهارشنبه۱۴۰۰/۰۷/۲۱جامانده‌های کلیه رشته‌ها

 

ب: پستی (برای کلیه داوطلبان): تمامی مدارک ردیف ۳ تا ۱۲ که در مدارک ثبت نام غیرحضوری ذکر شد را داخل پاکت قرار داده و روی پاکت نام و نام خانوادگی و شماره دانشجویی درج نموده و به آدرس همدان- خیابان شهید فهمیده- ۱۸ متری مردم- دانشگاه صنعتی همدان- اداره پذیرش و ثبت نام- کد پستی: ۶۵۱۶۹۱۳۷۳۳ از طریق اداره پست شهر محل سکونت خود ارسال نمایند. قابل ذکر است حداکثر مهلت قابل قبول برای ارسال مدارک به دانشگاه، پایان آبان ماه ۱۴۰۰ است و ثبت نام کسانی که تا آن تاریخ مدارک خود را به دانشگاه ارسال ننموده باشند تایید نمی‌شود. پذیرفته‌شدگان ساکن شهر همدان در صورت عدم تمایل به مراجعه حضوری به دانشگاه می‌توانند همانند سایر پذیرفته‌شدگان، مدارک خود را از طریق پست در بازه زمانی اعلام شده به دانشگاه ارسال نمایند.

تذکرات مهم:

  • جهت اطلاع از نحوه انجام ثبت نام غیر حضوری فایل راهنمای ثبت نام را مطالعه نمایید؛ در وارد کردن شماره تماس و آدرس پستی نهایت دقت را مبذول نمایید زیرا کارت دانشجویی و هدایای دانشگاه به این آدرس ارسال خواهند شد.
  • در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام مشخص شود اطلاعات وارد شده توسط متقاضیان ثبت نام، غیرواقعی و مغایر با حقیقت بوده علاوه بر ابطال ثبت نام عواقب آن به عهده پذیرفته‌شده خواهد بود.
  • آخرین مهلت فراغت از تحصیل دیپلم یا پیش دانشگاهی ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ می باشد و کسانی که فارغ‌التحصیل خرداد تا شهریور ۱۴۰۰ نیستند قادر به ثبت نام در نیمسال اول نبوده و باید پس از قبولی در امتحانات آموزش و پرورش برای ثبت نام در دانشگاه در نیمسال دوم درخواست دهند.
  • دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمومی (به جز دارندگان کارت معافیت یا پایان خدمت) جهت اطلاع از نحوه درخواست معافیت تحصیلی مطابق اطلاعیه‌های بعدی اقدام نمایند.
  • بدیهی است تا زمان بررسی کامل مدارک فیزیکی توسط دانشگاه، ثبت نام دانشجو به صورت مشروط خواهد بود.
  • دانشجویان محترم می‌توانند قبل از ارسال مدارک نسبت به تهیه کپی، کپی برابر اصل، یا اسکن از تمامی مدارک ارسالی و نگهداری آن تا پایان تحصیل نزد خود (به منظور هرگونه بهره‌برداری) اقدام نمایند. مدارک ارسالی به هیچ عنوان تا پایان تحصیلات قابل خروج از پرونده دانشجو (حتی به صورت موقت) نیستند.
  • انتخاب واحد دانشجویان در نیمسال اول توسط اداره آموزش انجام خواهد شد؛ بنابراین دانشجویان طبق زمان‌بندی اعلام شده لازم است پذیرش غیرحضوری خود را تکمیل و از تاریخ شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۱۰مطابق برنامه هفتگی خود برای شرکت در کلاس‌های غیرحضوری به سامانه‌های یادگیری الکترونیکی مراجعه نمایند. همچنین می توانند از ساعت ۱۸روز جمعه ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان دانشگاه صنعتی همدان – گزارش ۷۸ برنامه هفتگی خود را مشاهده و دریافت نمایند (فایل راهنما)؛ اطلاعیه‌های تکمیلی در خصوص برگزاری کلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد. بازگشایی آموزش‌های مجازی در دانشگاه، تابع مصوبات اعلامی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.

 

تماس با ما

لطفاً در صورت مواجهه با پرسش یا مشکل در حین ثبت نام، پس از اطمینان از مطالعه دقیق اطلاعیه‌های دانشگاه و فایل‌های راهنما، سوالات پرتکرار را بررسی کنید و پس از آن در صورت نیاز از طریق راه‌های تماس، اقدام به طرح پرسش خود کنید.

 

با آرزوی موفقیت

مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 

سایر اخبار
افزودن نظرات